Kedili Mutfaklar

Cumartesi, Temmuz 24, 2010

Lucy'si Melisa'sını pek severmiş...


Ailece hazırlandık, misafirlerin gelmesini bekliyorduk. Melisa arada yine biraz meme götürüp ninni yaptı. Uyandığında bir de baktı ki ben dahil herkes odasına doluşmuş, babanesi, ananesi, ninesi, Annoya'sı, başı kalabalık.
Melisa bu gibi durumları pek sallamıyor. Ben öyle miyim ama? Kalabalık gördüm mü ne yapacağımı şaşırıyorum. Herkese oyuncak taşımaktan helâk oluyorum vallahi.


Bizim kız yayıldıkça yayılıyor, geriniyor, dizlerine ve dirseklerine dayanıp yatağın içinde turluyor. Kocaman kız oldu artık benim kardeşim.
Bu kadar keyif yeter. Annoya'm kaptığı gibi salona getirdi onu.


Jale Teyze bizim büyük teyzelerimizden, ninemin kardeşi. Beni sevme şekilleri pek tatmin edici olmasa da, yakından ilgileniyor diyebilirim. Ninem Selma gibi eliyle uzakları işaret edip, 'git git' demiyor hiç olmazsa. Ayşe, Jale Teyze'nin; Aylin de Ayşe'nin kızı. Amerika'da yaşıyorlar, sık görüşemiyoruz yani, geldiklerinde pek seviniriz.
Kardeşim Melisa kucaktan kucağa dolaşıyor ben de onun olduğu kucakların yakınında dolaşıyorum.
Helâk oldum ay aman. Bütün ilgiyi Melisa'ya kaptırmamak için fır dönüyorum ortalıkta. Kırmızı kemiğimi de gezdirdim, gösterdim herkese. Şimdi az dinleniyorum. Birazdan arka tarafa gidip oyuncaklarımdan bir başkasını getireceğim.
Yoğunum yani, yetişemiyorum vallahi.
Pek de seviyorum keratayı.
Kızamıyorum da...

8 Comments:

  • OYYYY mashallah mashallah hepsine
    Melissaya yesil elbisesi nasil yakısmıs o topuklarını o kollarini o enssesini oper koklar yutarim ben...
    o Lucyyynin kardesinin pesinde caktirmadan uslu uslu dolasisina hanibana hanibana derken ki asaletine kurban olurum...
    Cancana ise sozum yokkkk, herdaim tatlimiz o...
    En buyuk opucuk ise ANNOYA ya elbette! Samimiyim.
    Sevgiler
    Kuguu
    ay neden olmadi anlamadim 6 kere belki bastim almadi, adsiz sectim sonunda bakalim bunu alacak mi???

    By Anonymous Adsız, at 24 Temmuz 2010 14:51  

  • Merhaba sevgili Kuguu, güzel sözlerine bayıldık. Biz de topluca sevgilerimizi gönderiyoruz sana öpüyoruz ve de şlap şlup yalıyoruz azıcık ;)

    By Blogger Oya Kayacan, at 24 Temmuz 2010 17:13  

  • Oyacan'cım,
    Ben o Melissa'nın yeşil kareli elbisesini yerim yaw..Şuna bak...
    Tam serseri...
    Maşallah'lardan bir demet ona...
    Ablasına da Maşallah ama....

    By Blogger Unknown, at 24 Temmuz 2010 18:42  

  • Lucy, ne olur oyle huzunlu huzunlu bakma... Melissa daha cok bebek te ondan... Biraz daha buyusun bak, senden baska kimseyle ilgileniyor mu? Ikiniz de cok ama cok guzelsiniz...

    By Blogger Mehtap Pasin Gualano, at 24 Temmuz 2010 20:35  

  • Maşallah hüüüüüüp...

    Salya toparlamacaydı... önce o topuklara, sonra da düğme buruna :)

    By Blogger Çiğdem, at 24 Temmuz 2010 22:08  

  • Mine'si onlar birer melekmiş gibi geliyor bana.
    ----------
    Ben de o günleri hayal ediyorum sevgili Mehtap. Yaramaz ikili olacaklar, evin altını üstüne getirecekler... Sen Lucy'nin hüzünlü gözcüklerine bakma, duygu sömürüsü hâd safhada ;)
    ----------
    Çiğdem'ciğim, ben de ağzıma gelen yerini öpüp hafiften de ısırma metotları deniyorum. Lokma gibi.

    By Blogger Oya Kayacan, at 25 Temmuz 2010 09:07  

  • Oy!Melisacık çokk tatlı,Lucy nin de suratını severim bennn..

    By Blogger Nenoni, at 26 Temmuz 2010 21:15  

  • İkimiz de çok tatlıyız Nenoni Teyzemiz, iyi ki geldin. Lucy

    By Blogger Oya Kayacan, at 27 Temmuz 2010 08:47  

Yorum Gönder

<< Home