Kedili Mutfaklar

Pazar, Nisan 10, 2011

Cancan




28 Mart, 1995  -  9 Nisan, 2011


45 Comments:

  • Ayy inanmiyorum Oyacim.. Canim benim, icim yandi, bogazim dugumlendim, agliyorum Cancanimin ardindan..

    Basin sagolsun.
    Acini paylasiyorum en derin sevgilerimle..

    By Blogger Hanife, at 10 Nisan 2011 08:46  

  • COK UZGUNUM,COKKK.
    SENISEVIYORUM.
    ACINA SAYGIMDAN BIRAZ SESSIZ KALIYORUM SADECE.
    :(((((

    ECE

    By Anonymous Adsız, at 10 Nisan 2011 10:28  

  • sizin hic kediniz oldu mu benim oldu hala gozum dolar, bogazim dugumler. Cok uzuldum Oya Hanim acinizi paylasiyorum bu zor gunde bir kadeh icin Cancan icin o simdi kedi cennetinde tum cok sevilen kedilerle beraber hem anlatacak ne cok anisi var, yemekler var, mutfak var, siz varsiniz guzel bir hayat var...

    By Blogger beste, at 10 Nisan 2011 10:32  

  • ............

    mırıl mırıl uyu Cancan...

    Oya' cım konuşacak halde değilim, eminim sen de değilsin.

    Seni seviyorum...

    By Blogger Çiğdem, at 10 Nisan 2011 10:44  

  • İşte bu yüzden kedileri 'insan sahibi' yapamıyorum. Bu üzüntüye dayanamam. Uzakta ve soğuk durmam bundandır. Bi yıldır burayı okuyorum, sadece resimlerini görerek bu kediyi sevmiştim uzun bıyıklı cin bakışlı ve tombuldu. Çok üzgünüm

    By Anonymous Adsız, at 10 Nisan 2011 11:17  

  • Ne diyeyim bilemedim Oya Hanım, sadece ne kadar üzgün olduğunuzu tahmin ediyor ve acınızı paylaşıyorum.
    Sabır dileklerimle...

    By Blogger Leylak Dalı, at 10 Nisan 2011 12:03  

  • Ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu acıyı bende yaşadım. Çok üzgünüm. İnşallah anneciğinin yanında mutlu olur.

    By Blogger hüznün tadı, at 10 Nisan 2011 12:09  

  • başınız sağolsun,

    çok üzüldüm.

    By Blogger Acelya Kuzeyli, at 10 Nisan 2011 12:16  

  • Ne desem aciniz azalmaz. Nasil bir uzuntu oldugunu cok iyi biliyorum. Cok sansli bir kediydi. Cok guzel bir hayat yasadi sizinle. Dunyaya gelen her canliya nasip olmuyor boyle sevgi gormek inanin. Nur icinde uyusun.

    By Blogger Unknown, at 10 Nisan 2011 13:34  

  • Aaa! Çok üzüldüm. Siz ne kadar çok üzülmüşsünüzdür kimbilir? Anılarınızda yaşasın.
    Sevgiler.

    By Blogger EKMEKÇİKIZ, at 10 Nisan 2011 14:41  

  • Başınız sağolsun, çok üzüldüm. Can yoldaşınızı kaybettiniz, ne desem az.

    By Blogger cenebaz, at 10 Nisan 2011 14:47  

  • Annoyam...
    Ne desem boş.. Ben onu çok sevmiştim.. Şımarık gittiğinden beri elime geçen her kedi eşyasına Cancan bununla böyle oynar, Cancan tezgahlarda gezer..Masum bakışlım benim.. Bu gece dua edicem Şımarıkla başka bir diyarda güzelce oynayacak onlar..

    By Anonymous pembe, at 10 Nisan 2011 16:03  

  • :(

    kedi annesinin yanına gitti diyelim.

    By Blogger hay sana ne, at 10 Nisan 2011 18:44  

  • Basiniz sagolsun Oya hanim, cok uzuldum gercekten. Sabir...

    Sessiz bir okuyucunuz.

    By Anonymous Adsız, at 10 Nisan 2011 21:15  

  • Canım Oya,önce kimsecik ardından Cancan,biz bile buradan onları öylesine çok sevmişken,seni teselli edebilmek öyle zor ki,başın sağolsun Oya'cığım çok çok üzgünüm.

    By Blogger cilek, at 10 Nisan 2011 21:21  

  • güle güle cancanımız. bekle bizi, geleceğiz yavrum.

    oyacığım, acını iliklerimize kadar hissediyor ve paylaşıyoruz. unutma, bizi bekleyecek, birgün hepimiz birlikte olacağız. sana büyük sabır diliyoruz.

    prenses ve birsen

    By Blogger Birsen Şahin, at 10 Nisan 2011 22:02  

  • olamazzzzzzzzzzzz
    hayir
    yapmayin ne olurr
    ahhhh
    ah

    basiniz sagolsun, kiyamam, ne ona ne size
    Allahim sabir versin size dayanma gucu....
    ahhh
    :(((

    Kuguboynu.blogspot.com


    Uzgunum
    simdi geldim ve cok cok uzuldum
    ne diyeyim
    ahhh
    Kuguuboynu ve Caniko ve rahmetli Bruno, 3umuzde uzgunuz.

    By Anonymous KUGUU, at 10 Nisan 2011 22:08  

  • Annoyacim,
    cok uzuldum. Blogu yazmaya basladigin 2005 yilindan beri bizim de kedimiz oldu Cancan (ve Kimsecik).Basin sagolsun.

    By Blogger Isil Simsek, at 10 Nisan 2011 22:44  

  • Oya Hanımcım; çok üzüldüm gerçekten. Başınız sağolsun, kendi başıma gelmiş gibi üzüldüm inanın..Kıyamam ben ona, Tanrı size sabır versin..

    By Blogger LEZZETLİ SOMUNLAR, at 10 Nisan 2011 22:52  

  • Her kelime anlamsız. Gözlerim doldu, boğazım düğümlendi...

    By Anonymous Aybige-Kedi Defteri, at 11 Nisan 2011 03:16  

  • sabır diliyorum :(

    By Blogger Naile, at 11 Nisan 2011 09:20  

  • Anne'ciğinin, Kimsecik'imizin yanında, bahçemizdeki leylak ağacının altında artık.

    Ne çok ayrılık, ne çok ölümler yaşadım..., bari sen kalsaydın Cancan bebeğim, beni bekleseydin.

    By Blogger Oya Kayacan, at 11 Nisan 2011 11:10  

  • Sevgili Annoya, sabırlar diliyorum. Hoşçakal Cancan, çok üzüldüm gidişine...

    By Blogger Yapıncak Gürerk, at 11 Nisan 2011 13:31  

  • Ben yazınızı görünce yine Cancan konuşacak sanmıştım. Sizin yazmış olduğunuzu görünce şaşırdım. Anlayana kadar anlamamayı, anladığımı yanlış anlamış olmayı istedim. Ne yazık ki değiştiremeyeceğimiz gerçekler var ve biz bu çaresizliğe ne kadar isyan etsekde nafile çaba, sonunda sessizce boyun eğiyoruz bu yüce gerçeğe. Çok üzüldüm inanın. Kalbim sızladı. Acınızı en derinden paylaşıyorum ve canlı olmanın bu gerçeği karşısında bıynumu eğiyorum. Huzur içinde yatsın Cancan, anıları size yaşama gücü versin.

    By Blogger Defne Soysal, at 11 Nisan 2011 14:23  

  • Çok üzüldüm, çok.. başınız sağolsun...

    By Blogger kekik, at 11 Nisan 2011 15:40  

  • Oya Hanım çok üzüldüm, sabır diliyorum size

    By Blogger bilge ve annesi, at 11 Nisan 2011 17:15  

  • ANNOYAM... O KADAR UZULDUM KI ANLATAMAM, NE SANSLIYIM O YUMUSACIK TUYLERI OKSAMISTIM... YOK YOK YAZMAK BENI KESMEDI ARAYACAGIM SENI.. HAAA BIRDE O SON CUMLENI OKUMAMIS SAYIYORUM KENDIMI... SENI COK SEVIYORUZ ANNOYAMIZ BIZIM....
    OYA

    By Blogger kedisizasla, at 11 Nisan 2011 17:50  

  • Oya Ablacım!
    Çok üzgünüm :(

    By Blogger OzGe, at 11 Nisan 2011 18:13  

  • Başın sağolsun... yokluğu büyük bir boşluk muhakkak.. ama hayat devam edyor, edecek herşeye rağmen.

    Bu arada, demeden edemiyem:
    Harikasın Oyacım
    ne zamandır komşu ziyaretine gidemiyordum. Bir bakayım son günlerde n'aptın dedim. Yine şaşırttın beni; sucuklu pilav!
    2 çok sevdiğim ama bir arada hiç düşünmediğim lezzet: harika fikir! :)

    By Anonymous Papatya Papadopoulos, at 11 Nisan 2011 18:17  

  • To My Mom With Love

    Don't be sad you had to end my pain,
    and know that you will see me once again.
    God's given me a place to wait for you,
    and you know what? He says He loves me too!

    There's lots of different critters all around,
    in Heaven there's no evil to be found.
    So all of us just seem to get along,
    and Angels serenade us with their songs.

    People here are kind they stroke my fur,
    and they all seem to love it when I purr.
    I'm no longer sick so I am glad,
    please don't fill your days by being sad.

    I haven't really gone that far away,
    and I'm really looking forward to the day,
    that we can be together up above,
    in this land of peace and happiness and love.

    poem by Karen Post

    Acını paylaşıyorum - Cihan Koru

    By Blogger cihan koru, at 11 Nisan 2011 22:47  

  • Kelimeler anlamsiz kaliyor.Cok uzgunum.Sabir diliyorum.
    Sam

    By Anonymous Adsız, at 12 Nisan 2011 06:12  

  • Cihan, canım kardeşim... Gönderdiğin duygu yüklü şiir yanlış anlamaya neden olmasın aman... Cancan'ımın ölüm nedeni yaşlılık, ecel :( Acı çekmeden, melekler gibi, kucağımda... Ben de inanıyorum sonsuzlukta buluşacağımıza.

    By Blogger Oya Kayacan, at 12 Nisan 2011 09:32  

  • üzgünüm... başın sağ olsun annoya'm...

    By Blogger asmira, at 12 Nisan 2011 12:05  

  • Nasıl yani?Şimdi gördüm ben.Güle güle melek Cancan,anneni çok mutlu etmiştin zamanında şimdi huzurla fare kovala orada ama keşke biraz daha kalsaydın burada...Başın sağolsun Oya !

    By Blogger Nilgün Torunoğlu, at 12 Nisan 2011 12:55  

  • Çok üzüldüm Oya hanım,
    Allah size dayanma gücü versin.
    Elif E./İzmir

    By Anonymous Adsız, at 13 Nisan 2011 15:32  

  • Tarifi imkansız bir acı, tahmin edebiliyorum, biliyorum... Bu yüzden ben de uzaktan seviyorum onların güzelliklerini, belki bencillik benimkisi, ama dayanamam gibi geliyor acılarına... Ah Oya ablacım, ne desem az... Her şeyin ilacı zaman mı desem, bir başka bebeciğin bir şekilde seni bulmasını, yanına sokulup mırıl mırıl teselli etmesini mi dilesem?...
    Seni seviyorum...

    By Blogger Sibel, at 14 Nisan 2011 01:34  

  • Oyacım,
    Kimscik gittiğinde yazdığın yazının başlığı gözümün önüne geldi. Kimsecik artık her yerde yazmıştın. İçim düğüm düğüm olmuştu. Şimdi Cancanın yaramazlığını yazacağın bir yazı galiba diye geldim. Ama...
    Sevgilerimle

    By Blogger laleninbahcesi, at 14 Nisan 2011 13:54  

  • Basiniz sagolsun Oya hanim:((

    Canim Cancan, canim Cancan:((

    By Blogger Unknown, at 15 Nisan 2011 16:26  

  • ne desem yetersiz kalacak...
    başınız sağolsun sevgili Annoya...
    bu bildiğim bir duygu...
    belki tek tesellisi acı çekmemesi canım Cancan'ın...
    yıllar önce çektiğimiz acıları hatırladım yeniden...
    çok üzgünün huzur içinde uyusun annesiyle...
    tekrar başınız sağolsun...
    sevgiler...

    By Anonymous Sedencik, at 19 Nisan 2011 15:52  

  • Çok üzüldüm, şimdi öğrendim, ağlıyorum. Kucağımda demişsiniz, benim kızıma o gün çok çok uzak olsun, hemen her gün geliyor aklıma. Ona bir şey olursa ne yaparım diyorum. Çok büyük bir acı, sabır diliyorum.

    By Blogger Narince, at 24 Nisan 2011 17:15  

  • Sabırlar diliyorum size.
    Çok büyük bir acı. Hiçbir zaman unutulmuyorlar.
    Geçen hafta 17 yaşındaki kızımda melek oluyordu. Allah bizimle biraz daha yaşaması için zaman verdi şükürler olsunki.
    Gittikleri cennette bizi bekliyorlar inanın...

    By Anonymous Burcu, at 3 Mayıs 2011 11:24  

  • Başın sağolsun sevgili Oya.

    gerçekten çok üzüldüm.

    Emel

    By Anonymous Adsız, at 10 Mayıs 2011 16:47  

  • Korsan oğlana selam et olur mu Cancan? Işık olan çocuklarımıza hüzünlü selamla...

    By Blogger Pirate/Korsan, at 30 Mayıs 2011 12:47  

  • Bugünün şokuydu benim için tatlı Cancan'ın aramızdan ayrılışı:((
    Üzüntümü kelimelerle anlatamıyorum ama buradan ona kocaman bir sevgi yumağı gönderiyorum. Çok mutlu bir kediydin Cancan. Gittiğin yerde de hep mutlu ol. Pinon

    By Blogger pinomino, at 4 Ağustos 2011 23:19  

  • canın nasıl yandığını hissediyorum,yıllar önce benim de MAYKİ'm vardı,2haftalıkkan buldum,2 yaşında yolda arabalar ezmiş,yıllar sonra kızlarım kedi istediler,2 sene önce yılbaşında : maykicimin ruhuna bana bir kedi yollasın ,nisan ayında gönderdi,Meg ,ama kısırlaştırdım,yine ezmesinler diye ,bilmem tesadüf'mi ,ama Maykime sanki ruhu onda var .

    By Blogger MAZES, at 5 Ağustos 2011 09:06  

Yorum Gönder

<< Home