Kedili Mutfaklar

Cuma, Aralık 09, 2011

Çinekop, meraklısına...



6 Comments:

  • oya, yapma lütfen, koymayacaaktın bence bu fotoğrafı, kimseye hesap vermek zorunda değilsin.

    By Blogger Handan, at 9 Aralık 2011 11:12  

  • çok üzüldüm oan bitene. ne desem bilemedim. saldırmışlar.

    By Blogger Jardzy, at 9 Aralık 2011 12:59  

  • ben sizi coook uzun zamandir sessiz sessiz takip ediyorum ancak bu son olaydan sonra sessiz kalmak istemedim.. size boylesine cirkince saldiranlar sizin hayvanlar konusunda ne kadar duyarli oldugunuzu bilmiyorlar sanirim; cinekop postunuzdan bir onceki "uclu yesil eksisi" postunuzda 'seninki kac santim' kampanyasina her yerde destek verdiginizi, imzaladiginizi soyleyen yorumlarinizi da okumamislar besbelli.. sizi cetvelli balik fotografi yayimlamak zorunda birakan bu 'saldirgan' tutumu kiniyorum... 'cok hakli bir dava nasil haksiz hale duser'in cok guzel bir ornegi bence sizin basiniza gelenler...

    By Anonymous gulay, at 9 Aralık 2011 20:03  

  • Annoyam, benim cinekoplar zaten 20 cm diyorsun, ben de ozur dileyip buyugumun ellerinden opuyorum :)

    Sevgiyle...

    By Blogger Berceste, at 10 Aralık 2011 21:57  

  • Sarıkanat bu, ne çinekop ne lüfer. Ağa takıldıktan sonra geri atmak mümkün değil. En iyisi ağ standartlarını değiştirmek. Fakat ucuzlayacağının garantisi yok. Lüfer her daim pahalıydı. Nüfus 12 milyona dayanmışken, halen daha boğazda kova atıp lüfer doldurmak hayali ise sadece fantastik bir eylem. Eylemcilerin Çabalarını samimi bulmakla birlikte, dillerini sorunlu buluyorum. Çupra ve Levrek hususunda da çiftlikler olmasa yanmıştık, onlar da çok pahalı.
    Nusret

    By Anonymous Adsız, at 11 Aralık 2011 19:54  

  • O insanları 16 santimlik balıkla dövmek istiyorum ne yalan söyliyeyim

    By Anonymous Adsız, at 13 Aralık 2011 19:08  

Yorum Gönder

<< Home