Kedili Mutfaklar

Perşembe, Ekim 27, 2005

Oya poco dettagliato


veya, biraz detaylandırılmış Oya...


Yirmi tane olacakmış... Hayatımdan olsunmuş! Rastgele detay?

Benim kadar yazdığı her satır ve/ve de satır arasında hayatından detay veren bir kadına bu yapılır mıydı? Haaa, yapılır mıydı Burcu Kuşu?

Not alırım, aklım dağınıktır güven olmaz. (Aldığım dolaplar dolusu notları atmam, hepsi bir gün kullanılır.)
Bilmediğim yolları bulamam, yön yeteneğim hiç yok.
Tartışırım, haklıysam.
Polemikçiyim, açık yakalamışsam.
Sevmeyi çok severim, sık sık aşık olurum/olurdum.
Keşke daha çok yanlış yapabilsem, hiç pişman olmadım.
Fazla konuşmam.
Plan program yapmam.
Doğru bildiklerimi değil bildiğim doğruları söylerim. (Kıvırtmam, pat diye söylerim.)
Ayıp olur ve elalem ne der kaygılarım yoktur.
Dedikodu dinlemeye bayılırım, yapmam.
Masa başında oturup oynanan oyunlardan nefret ederim.
Bir işi bitirmeden başka işe başlarım, işim hiç bitmez!
Sinemaya gündüz ve yalnız giderim, toksam kahvemle açsam popcorn paketimle.
Kaliteli meyhane muhabbetine bayılırım.
Sevmediğim insanlarla içki masasına oturmam.
Çiğ tereyağ yiyemem, kusarım.
Geçmişi severim; anı, bit pazarı, müze, yaşlı insanlar...
Deniz görmeden çok zor yaşarım.
Gülerek uyanırım.
Gerektiği zaman çok dikkatliyim, kuş uçurmam!
Kahve severim, her kahveyi...
Doğa’ya tapıyorum.
Kedimlersiz hayat nasıl olur düşünemem. (Kedilerimsiz diyerek düzeltmeyin hemen, onlar kedimler çünkü...)

Bittiiiii... Yirmiyi de geçtiiii...
(Ben kimseye davetiye çıkarmıyorum. İsteyen blogunda istediği kadar kendini detaylandırabilir.)

1 Comments:

  • Evet, bir çoğunu satır aralarından çıkartmıştık ama sen böyle alt alta sıralayınca da ayrı bir keyif verdi okuması.

    By Blogger Doruk, at 28 Ekim 2005 23:29  

Yorum Gönder

<< Home