Kedili Mutfaklar

Perşembe, Aralık 15, 2005

Trafo

Adım Trafo. Annoya taktı. İkinci Ulus'ta, beni çok seven Annoya'nın bürosunun önündeki bahçe duvarında yaşıyorum. O da, maalesef belirsiz saatlerde gelip gider. Ben hep orada bekler dururum. Her geldiğinde mamamı verir ama. Çok gecikirse eğer, camdan sürekli beni kollayan büro müdürü Metin Abi de getirir bana cici cici mamalar.

Annoya gerçek bir Maine Coone olduğumu iddia ediyor. O kadar güzelim ki, gören çarpılıyor, maşallah diyor. Adımdan da belli değil mi, Trafo? Altı aylık oldum. Uysal, cana yakın ve akıllıyım. Karnım tok sırtım pek, amaaaa... Bir evim olsun istiyorum. En çok sevgi verene hemen teslim olurum.

5 Comments:

  • Ben trafonun resmini blog umda yayınlamak istiyorum blog adresinizle beraber. Daha çok kişiye ulaşır ve bir yuva bulabiliriz ne dersiniz. Belki benim gibi düşünen diğer arkadaşlar da yayınlayabilir bu şekilde.

    By Blogger Berrin, at 15 Aralık 2005 13:04  

  • Oyaaa Ikinci ulus'ta trafonun dibinde yedi sene oturdum ben! Oralar kopek gezdirme alanimdi benim.

    By Blogger Deniz, at 15 Aralık 2005 14:04  

  • Yaa Mine'cim, Trafo güzel ötesi. Gelsin mi sana?

    Sevgili Berrin, böyle yardım paylaşımlarını benden habersiz de kullanabilirsin. Mutlu olurum.

    Deniz kuzusu, o trafonun arkasındaki kuru yemişçi Mevlut öldü. Kasap Aydın da öldü. Çoook üzülüyorum çook. Ben de herhalde senin bacaksız halini tanıyorumdur!

    By Blogger Oya Kayacan, at 15 Aralık 2005 18:43  

  • Ah Oya, beni cocuklugumdan, annemi veya babami 'genc'liginden taniman o kadar ihtimal ki her yazdigini okuyunca daha sasiyorum:) Koccaman bir boxer kopegim vardi o zaman, o mu beni gezdirirdi, ben mi onu belli degil. Kopecik annem uvey babamdan bosaninca ona kaldi ne yazik ki.

    By Blogger Deniz, at 15 Aralık 2005 22:05  

  • İpek'ciğim, memnun oluruz. İnternet üzerinden açık adres ve telefon yaymak istemiyorum. Posta adresini de bulamadım. Bana bir e-posta atar mısın? Akşama yanıtlarım seni. Bugün içinde bilgisayarsız yerlerde olabilirim. kayacanoya@gmail.com

    Deniz'cik, o mahallede ablam yaşadı, taa geçen yılbaşına kadar. Büromuz hep Gözde Sokak'ta. Ben bir tek orada uyumuyorum yani. Yüz göz aşinalığı çok muhtemel... İki boxer hatırlıyorum ama...

    By Blogger Oya Kayacan, at 16 Aralık 2005 08:35  

Yorum Gönder

<< Home