Kedili Mutfaklar

Salı, Haziran 20, 2006

Bilmem anlatabildim mi?


Pansuman / İki kısa

Üzüldüm, hem de çok desem. Birine çözüm buldum, diğerine yok desem.

Yapmasaydı Emin Çölaşan bunu halkıma. Bize gelip vuran kanlı katil, bizden gidip indiren kahraman demeseydi. Yine üstü örtülü geçseydi konuyu, halkın devletin derinine olan bilinçsizliğini sarsmasaydı. Pansumanım yok. Çok üzgünüm çoook.

Gelelim ikinci konuya, Piglet'in rollerini makaslayan TRT'ye. Mesela o makaslanan yerlerde, boş ekranda hoca sesinden küçük kısa söylevler yayınlanabilir, domuz eti yemenin günahına seyretmenin günahı da eklenebilir. Bu da olmadı ben oynayabilirim o bölümlerde. Hem sevimliyim hem de çok domuz. Cüsseten biraz iri kaçarım ama ona da çare var. Piglet yerine piglot dersiniz olur biter.

9 Comments:

  • Bilmiyorum Emin Cölasanin dediklerini, bu konuda yorum yok. Digeri de Winnie Pooh dizisi ile mi ilgili? Gecen gün Alman gazetesinde okudum icinde domuzcuk var diye TRT diziyi kaldirmak istiyormus, nereye böyle TR?

    By Blogger tata, at 21 Haziran 2006 17:20  

  • ...olaydan haberim var..sanırım bu ifadeler senin.
    Gerçekten çok güzel yazmışsın :
    ..... 'halkın devletin derinine olan bilinçsizliğini sarsmasaydı'
    ...tebrikler

    By Blogger birisinin yeri, at 21 Haziran 2006 20:23  

  • Ben de bilmiyorum Emin Colasan'in ne yazdigini o yuzden yorum da bulunamayacagim. Ama ben pek sevmem onun yazdiklarini.
    Piglet konusunda gazetede okudum TRT'nin baska bir isi yok muymus? Ne yani piglet sevimli diye Turk cocuklari domuz mu yemeye baslayacak? CNN'de yazilan haberde Islam dinine gore domuz pis bir hayvan ve yemek haram sayildigi icin yasaklandi gibi bir cumle vardi. Ama TRT bu haberi yalanlamis. Pigletle ugrasacaklarina gittikce yozlasan televizyon yayinlari ile ugrassinlar.

    By Blogger ycurl, at 21 Haziran 2006 22:25  

  • Tata ve Curly ilgilenirseniz eğer, Emin Çölaşan olayı ile ilgili tüm basın arşivi aşağıdaki adreste...

    http://www.savaskarsitlari.org/arsiv.asp?ArsivTipID=5&ArsivAnaID=33462

    Sağol Baver Kardeşim...

    By Blogger Oya Kayacan, at 21 Haziran 2006 23:55  

  • Tesekkürler, ne sahane bir adres bu, Emin Cölasan diye girdim neler neler okudum.

    By Blogger tata, at 22 Haziran 2006 10:44  

  • TRT konusunda int le idare ediyoruz yorum yapamiyacagim Oya hanim Emin beyin yazisi !...
    Düsndürücü hem de coook.Pansuman,
    Yoksa yaraya atilan nesterin izleri yillarca kalici bir "izmi" olarak kalicak.

    Saygilar.

    By Blogger ERDIL, at 22 Haziran 2006 16:48  

  • Neşter vurulduysa bir kere, dediğiniz doğru izi kalacaktır Erdil Bey. Kanamasa bari.

    By Blogger Oya Kayacan, at 23 Haziran 2006 09:03  

  • Secgili Oya,Abesle İştigalden yola çıkarak,bu gün okuyabildim.Ve düşündüm.Gazetecilik böyle bir şey mi?Gazeteci,bildiğini böyle mi yazmalı ?Diye....

    By Blogger munevver, at 24 Haziran 2006 15:35  

  • Münevver'ciğim, gazeteci her doğru bildiğini yazmak zorunda değil. Hele derin devlet ilişkileri öylesine iki ucu boklu çomak ki, katilin kahraman, kahramanın da katil ilan edilmesi bıçak sırtı. Aynı Çölaşan'ın yazısında olduğu gibi. Komşunun katili katil bizim katil kahraman olmamalı. Sonuçta öldürülenlerin hepsi insan. Onlar bizi biz onları vurduk misillemesi doğru da olsa böyle yazılmamalıydı.

    By Blogger Oya Kayacan, at 24 Haziran 2006 19:45  

Yorum Gönder

<< Home