Kedili Mutfaklar

Salı, Haziran 09, 2009

Cancan tatilde

Benim yazlığım pencere içi. Önüm çiçeklik. Tel açık olduğu zaman Annoya'm yanımda durup kuyruğumu tutuyor. Bana hiç güven olmazmış. "Neme lazım"mış. Kuş uçar arı vızlar, ben de zıplar gidermişim arkalarından. Bahçeyi de sevmiyorum işte, oraya da tasmalayıp çıkarıyor. Ne ağaca çıkabiliyorum, ne başka kedilere girişebiliyorum. Kedi miyim neyim anlaşılamadı gitti.

İndirdi işte teli. Kaldım içerde. Nedeeeeen, nedeeeeen Annoya'm? Kuyruğumu tut tamam razıyım. Sırlarımızı anlatmam bir daha peki. Annoyaaaaa aç yaw şu teli.
"Böceeeeek..."
Korkuyor böceklenirim diye. Kaşınıyorum zaten ama kendi de kaşınıyor o kadarcık. Benim sırtımda koca kürküm var, ondan kaşınıyorumdur herhalde. O çıplak dolaşıyor. Uyuz n'olucak.
Pencere değiştirip geçen gemileri seyretmeye başlıyorum. Bunlar daha nekiymiş, gökdelen gemiler gelecekmiş yakında. Tövbeler olsun. Ben arabalıların bile eski modellerini tercih ediyorum. Annoya'm da küçük Boğaz vaporettolarını sever mesela.

İyisi mi yerde yatan FOK'un yanına uzanmak.

Tatildeyim ya.

15 Comments:

  • vallahi bi gün kapıya damlayıp tırmıklanmak, dişlenmek pahasına mıncırıcam bu topiği ben böyle de olmaz ki canım bu kadar da güzel kedi olunmaz ki...)

    öpüyorum iyi ve güzel geçsin yazınız

    By Blogger Feride Nizamettin, at 9 Haziran 2009 15:44  

  • Yerim seni Cancan:) Buraya gel rahat rahat birlikte koşturalım bahçede ne dersin :D

    By Blogger pinomino, at 9 Haziran 2009 15:52  

  • Ah Cancan Annoya' nı ikna etsen, koysa seni seyahat kutuna, atlasa Yenikapı' dan Bandırma feribotuna. Gelip karşılasak sizi Elif kız ile birlikte. Ondan sonra ver elini Edremit.

    Balkonlardan balkon beğen. Sundurmaya çıktın mı 5 evin balkonları senin. İstersen veranda hatta bahçe... Arkadaş da var istediğin kadar.

    Şöyle sere serpe bir tatil yap şurada. Maksat sana hizmet olsun Annoya da yanında tatlı olur işte :)

    By Blogger Çiğdem, at 9 Haziran 2009 16:11  

  • ne korkunç kedi yaa bakışlara bak

    By Anonymous Adsız, at 9 Haziran 2009 16:18  

  • Sevimli sey seni.iyi tatiler.

    By Blogger lezzet sefasi, at 9 Haziran 2009 20:21  

  • Manzara şahane!
    h.i.

    By Anonymous Adsız, at 10 Haziran 2009 11:31  

  • Harikasınız Cancan bayılıyorum size. Çılgın ikililer sizi. Öptük, sevgimizle

    By Blogger Pirate/Korsan, at 10 Haziran 2009 12:10  

  • Beni seven, evini bahçesini açmak isteyen herkese cilve üstüne cilve yapıyorum buradan. Ekranı yalıyorum ama çabuk olmalıyım, benimki kızacak şimdi.
    Korkunçmuşum diyen arkadaş kendi bakışlarından oluşan bir fotoğrafını göndersin bize. Annoya'm da bizi yanyana bassın. Halk oylamasına sunalım bakışlarımızı ;~} Zaten diyor ki Annoya'm, O adam olsa adı olurmuş! Bizim pencerenin önünden su içen kuşların bile adları varmış.
    Haaa bir de diyor ki, benim bakışlarım hayvanlar mimiksizdir diyenlere kapak olsunmuş. Her istediğimi bakışlarımla anlatıyormuşum çünkü.

    By Blogger Oya Kayacan, at 10 Haziran 2009 12:31  

  • tatilinin kıymetini bil cancan,yerinde olmak isteyen kaç kişi vardır kimbilir...
    deniz manzaran da pek güzelmiş,
    mis gibi...

    By Blogger carpediem, at 10 Haziran 2009 14:55  

  • Benim güzel yüzlü tatlı oğluma laf söyletir miyim yaw?
    Tööbe tööbeeeeeeee
    Tuzla'dan sevgiler

    By Anonymous Adsız, at 10 Haziran 2009 15:59  

  • bu manzara karşısında kim olsa yatmaz öyle yerlere :)))

    By Blogger denizanasi, at 11 Haziran 2009 16:38  

  • Ilk fotografa bayildim. Ne tatli cikmissin Cancan'im:) Yerim ben seni...

    By Blogger Hanife, at 12 Haziran 2009 08:52  

  • Korkunc bakis diyene bak sen.. Ne anlarmis o guzelliklerin bircok seyi bakislariyla anlatabildiklerinden..

    By Blogger Hanife, at 12 Haziran 2009 08:54  

  • Sevenlerimi sever, sevmeyenlerimi öpperimmm... Muhafız alayıma da sonsuz mırmırlar.

    By Blogger Oya Kayacan, at 12 Haziran 2009 10:46  

  • cancan varya senin o konuşmanı yerim nasıl anlatıyosun öyle.en iyi şey fokunun yanına uzanmakmış.bakışa bak...
    kontrolden çıkarırsın insanı.iyi tatiller.

    By Blogger allımorlu, at 12 Haziran 2009 21:07  

Yorum Gönder

<< Home